Słodkie pyszności jako ciekawa forma reklamy firmy

Słodkie pyszności jako ciekawa forma reklamy firmy
zrozumiec-sens
Biznes i usługi
Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Któż nie lubi słodyczy? Na widok niespodziewanego, słodkiego upominku w otwartej paczce ze sklepu internetowego na naszych twarzach pojawia się uśmiech. Jest to nie tylko miły gest ze strony sprzedawcy, ale również świetny i przemyślany chwyt marketingowy. Chętniej będziemy korzystać z usług firmy, która potraktowała nas w przyjazny sposób, a do tego dorzuciła jeszcze jakiś gratis.

Formy słodkiej reklamy

Przechadzając się między stoiskami na targach, możemy zebrać niezliczoną ilość krówek, które różni jedynie papierek z logiem, a przecież firmy produkujące łakocie na potrzeby działań marketingowych wyrastają jak grzyby po deszczu i prześcigają się w nowatorskich pomysłach. Chcąc wyróżnić się na tle naszych konkurentów, musimy sięgnąć po coś bardziej oryginalnego niż tradycyjna karmelowa, ciągutka. Warto jednak pamiętać, że słodycze reklamowe powinny trafić w gusta szerszego grona odbiorców pasujących do profilu naszej działalności. Prowadząc sklep ze zdrową żywnością, klientom może spodobać się wegańskie ciastko BIO bez cukru. Wpisze się ono w trend bycia fit, a jednocześnie wypromuje nasz asortyment. Jeśli jesteśmy właścicielami eleganckiego salonu z damską bielizną, lepsza będzie mała, dobrej jakości czekoladka z chilli, która pobudza zmysły i kojarzy się z odrobiną luksusu, natomiast dla grupy docelowej usług świadczonych przez prywatne żłobki sprawdzą się suszone owoce w prawdziwej, ciemnej czekoladzie jako zdrowa przekąska dla maluchów.

Na rynku znajdziemy również cukierki, praliny, pierniki, lizaki, miniaturowe słoiczki miodu lub konfitur – wszystko co da się opatrzyć grafiką związaną z konkretną marką. Możliwości jest bardzo wiele i jedyne co nas ogranicza to budżet oraz wyobraźnia. Słodkości doskonale sprawdzą się na spotkaniach biznesowych, jak i w przypadku osób odwiedzających siedzibę naszej działalności. Drobne podarki tego typu często możemy spotkać również w hotelach, gabinetach kosmetycznych, SPA, salonach samochodowych lub fryzjerskich, u agentów nieruchomości oraz w biurach deweloperów. W każdym z tych miejsc ta forma reklamy wywoła miłe skojarzenia, nawet u klientów niebędących łasuchami.

Gdzie szukać reklamowych łakoci

Niezmiennie najlepszym miejscem do poszukiwania firmy, która zajmie się produkcją spożywczego gadżetu marketingowego opatrzonego logiem naszej firmy, jest internet. W sieci znajdziemy sklepy zajmujące się wytwarzaniem, dystrybucją i właściwym oznakowaniem wybranego przez nas towaru. W zależności od potrzeby mogą to być charakterystyczne papierki od cukierków, które sprawdzą się przez cały rok lub pięknie udekorowane pierniczki, takie jak np. te oferowane na https://www.cukierniareklamowa.pl/pl/c/Pierniki-ozdobne/7, zapakowane w dekoracyjne pudełeczko z personalizowanymi życzeniami świątecznymi dla naszych kontrahentów.

Dobrze poczytać opinie o danej firmie, a jeszcze lepiej, jeśli istnieje taka możliwość, spróbować słodkiego wyrobu, zanim złożymy zamówienie. Nikomu nie zaimponujemy niesmacznym, słodkim ulepkiem, nawet gdy będzie efektownie zapakowany. Warto zapoznać się również z tym, co proponuje konkurencja. Z jednej strony mogą być naszą inspiracją, z drugiej będziemy wiedzieć czego unikać żeby nie powielać schematów.

Na rynku jest tak szeroka gama spożywczych wyrobów reklamowych, że każdy znajdzie coś dla siebie. Słodki upominek, niezależnie od formy i okoliczności, zawsze wywołuje dobre wrażenie, a obdarowanym klientom pozostaną po nas dobre skojarzenia, dzięki czemu chętniej skorzystają z naszych usług kolejny raz.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Kurs dla obcokrajowców – co obejmuje?
Kurs dla obcokrajowców – co obejmuje?
Dobra komunikacja jest jednym z najważniejszych elementów w sprawnie działającym przedsiębiorstwie. By ją ulepszyć, należy zapisać zagranicznych pracowników na specjalistyczne […]
Ostatnie wpisy