Marketing – kiedy korzystać z określonych typów promocji i reklamy?

Marketing jest działalnością bardzo zróżnicowaną, przez co czasem trudno połapać się we wszystkich możliwościach, jakie są nam dostępne, a co dopiero wybrać spośród nich te, które najlepiej oddadzą ducha naszej firmy. Oczywiście najlepszych sposobem będzie zwrócenie się po pomoc do profesjonalnej agencji, ale mimo wszystko warto mieć w tym temacie jakieś pojęcie. Dzięki temu unikniemy oszustów, a może nawet będziemy mogli przeprowadzić pewne działania na własną rękę.

Metody, które warto znać

Dla firm, które chcą zostawić po sobie ślad w pamięci przeciętnego odbiorcy, najlepszym rozwiązaniem będą filmy korporacyjne. Są to krótkie dzieła filmowe, najczęściej trzyminutowe, mające za zadanie w jak najprzyjemniejszy i jak najprzystępniejszy sposób przedstawić firmę, jej wizję i osiągnięcia. Skuteczność tego sposobu reklamy nie wymaga wielkiego tłumaczenia. Nasza kultura uwielbia filmy, tak samo jak my je uwielbiamy i dużo łatwiej zapamiętamy informacje przekazane w ten sposób, niż za pomocą np. tekstu.

Pozostając w kręgach reklamy wizualnej, ale jednak nieco innej, spójrzmy na to, jak można zaprojektować różne gadżety czy ulotki dotyczące naszej działalności. Piękne wizytówki i katalogi, które będziemy udostępniać potencjalnym klientom na pewno pomogą nam zbudować w ich świadomości renomę firmy. Ale aby to osiągnąć, potrzebujemy kogoś, kto wykona dla nas dobrej jakości druk cyfrowy. Bowiem nic tak nie odrzuca człowieka, jak słabo wykonana reklama, która jest niewyraźna lub zrobiona po łebkach.

10 miesięcy temu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

7 − 6 =