Co latem musi znajdować się w biurze?

Lato to szczególny okres w całym roku, gdzie temperatury sprzyjają urlopom i wylegiwaniu się na plaży. Tymczasem wielu z nas może pozwolić sobie na zaledwie dwutygodniowy odpoczynek, przysługujący według obowiązujących przepisów prawa pracy. Całą resztę czasu trzeba spędzić, wypełniając swoje obowiązki zawodowe. Nic na to nie poradzimy. Właśnie tak urządzony jest świat. Z kolei pracodawca powinien dołożyć wszelkich starań, by zadbać o komfort swoich pracowników. Tym bardziej jeśli na zewnątrz szaleją tropikalne upały, do których nie zdążyliśmy się jeszcze przyzwyczaić.

Na pracodawcy ciąży obowiązek prawny, by zapewnić dostęp do wody, co najprościej osiągnąć poprzez dystrybutor wody mineralnej. Mając takie urządzenie na stanie biura, wystarczy tylko pamiętać o jego regularnej konserwacji, ale przede wszystkim uzupełnianiu. Przecież gdy temperatury sięgają ponad dwudziestu, a nawet trzydziestu stopni Celsjusza, musimy regularnie się nawadniać, by uniknąć poważnych zagrożeń życia.

Woda, chłód i jakoś damy radę

Dystrybutor wody w Warszawie lub w dowolnym mieście Polski zainstalowany w biurze, to jeden ze sposobów, jak radzić sobie z wysokimi temperaturami. Co jeszcze powinno się znaleźć w naszym miejscu pracy, by jakoś przetrwać lato? Oczywiście sprawny klimatyzator, który zapewni napływ chłodnego powietrza i skutecznie obniży temperaturę w pomieszczeniu. Wtedy zbędne może się nawet okazać uchylanie okien w celu wymiany powietrza. Także i w tym wypadku należy zadbać o serwisowanie sprzętu.

6 dni temu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

trzynaście − dziewięć =