Jakie formy marketingu warto wziąć pod uwagę planowania kampanii reklamowej?

Marketing przechodzi szybką ewolucję. Rozwój internetu sprawia, że zmieniają się strategie prowadzenia kampanii reklamowych. Nowe kanały komunikacji, w tym przede wszystkim te, które wykorzystują internet, przyczyniają się do powstania wielu nowych sposobów na dotarcie do klienta. Reklama w social mediach, w sklepach internetowych czy content marketing tworzą marketing cyfrowy. Jednak jego stare formy, takie  jak bloki reklamowe w telewizji czy billboardy są nadal w powszechnym użytku – współczesne kampanie reklamowe są zróżnicowane.

Kampania lokalnej wypożyczalni

Interesującym przykładem jak można tworzyć strategię reklamową są kampanie lokalne. Firma zajmująca się wynajmem łodzi i rowerów wodnych działająca na Mazurach aby dotrzeć do klientów, poinformować ich i zachęcić do swoich usług musi być obecna w sieci, najlepiej poprzez własną domenę internetową. Domenę uzupełnia najczęściej profil w serwisie społecznościowym, który umożliwia też wymianę informacji i swobodną dyskusję z klientami. Jednak działania te muszą być też wspierane przez tradycyjne formy reklamy, takie jak billboardy reklamowe. Pozwoli to na dotarcie do przejeżdżających lub obecnych w okolicy potencjalnych klientów, którzy nie natrafili z różnych względów na informację w internecie. Przy tym nośnik takiej reklamy nie musi być własnością firmy. Pod adresem internetowym https://billboardy360.pl/wojewodztwo/warminsko-mazurskie/ można znaleźć interesującą ofertę wynajmu powierzchni reklamowych, dzięki której można uzyskać dostęp do wartościowych, popularnych lokalizacji. 

3 dni temu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

dwadzieścia − osiem =