Jak zadbać o lepszą obsługę w lokalu gastronomicznym?

Dobry lokal gastronomiczny będzie miał zespół ludzi, którzy są oddani zapewnieniu, że ich klienci otrzymają najlepszą obsługę. Oto kilka wskazówek, które pomogą Ci zapewnić, że Twoi goście cieszą się pobytem w Twoim lokalu:

Upewnij się, że twój personel jest przyjazny i przyjazny

Pierwszą rzeczą, którą ludzie zauważają w danym miejscu jest jego personel i jeśli nie wyglądają na zadowolonych, to trudno byłoby im oczekiwać od nich dobrej obsługi.

Szkolenia pracowników

Szkolenie wszystkich pracowników na temat tego, jak witać gości, jak mieszać się z nimi, jak reagować na ich potrzeby i jak zapewnić, że są wygodne, gdy są tam.

Odpowiednia liczba pracowników

Upewnij się, że masz wystarczająco dużo pracowników, aby każdy gość mógł być obsługiwany przez kogoś, kto wie, czego chce, bez konieczności czekania w kolejce lub zbyt długiego oczekiwania na pomoc.

Wyposaż się w przywołanie klienta

Wiele restauracji stworzyło systemy, które pozwalają na przywoływanie klientów, gdy ich jedzenie jest gotowe a niektóre mają nawet przycisk, który klienci mogą nacisnąć, aby powiadomić personel, że potrzebują pomocy. Jest to szczególnie ważne, jeśli pracujesz z dużą grupą, ponieważ może być kilka stołów wszystkie potrzebujących czegoś od Ciebie na raz. Produkt ten znajdziemy m.in. pod wskazanym adresem internetowym https://www.bigshop.com.pl/przywolanie-klienta-c-851_2430_2434.html.

Kontroluj liczbę osób pracujących w dane dni

Miej wystarczającą liczbę pracowników pod ręką w godzinach szczytu, aby nie było potrzeby, aby goście czekali zbyt długo zanim zostaną obsłużeni lub zanim otrzymają pomoc z czymkolwiek innym, czego mogą potrzebować, np. wskazówkami lub pomocą z innymi problemami, które mogą napotkać podczas wizyty.

2 miesiące temu

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

17 − 2 =