Program lojalnościowy dla klientów – jak działa?

Program lojalnościowy dla klientów – jak działa?
zrozumiec-sens
Biznes i usługi
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Dobrze prosperująca firma nie tylko oferuje szerokie spektrum atrakcyjnych produktów i posiada dobrze wyszkolonych oraz oddanych pracowników. Aby przedsiębiorstwo przynosiło intratne zyski potrzeba przede wszystkim szerokiego grona oddanych klientów. Ta kwestia wydaje się być najtrudniejszą częścią prowadzenia własnej działalności gospodarczej. Z jednej strony musimy dotrzeć do jak największej ilości osób z informacją o naszej ofercie, z drugiej zaś powinniśmy wzbudzić ich przywiązanie do naszej marki.

Program lojalnościowy – jakie są zalety takiego rozwiązania?

Najlepszym sposobem, aby zachęcić klientów do stałego korzystania z naszych usług, jest założenie programu lojalnościowego. Z jednej strony będziemy mogli stale informować klientów o swojej ofercie, z drugiej zachęcimy ich do ponownego odwiedzenia naszej siedziby lub strony internetowej. Taki program jest korzystny dla nas i dla kupujących. My zyskujemy grono wiernych klientów, a oni atrakcyjne oferty produktowe i upusty na zakupy.

Aplikacja na telefon – marketing w nowoczesnym wydaniu

Obecnie coraz więcej osób posiada smartfon. Najpopularniejszym systemem operacyjnym dla tego typu urządzeń jest Android. W związku z tym aplikacja do kart lojalnościowych android będzie najlepszym i najwygodniejszym sposobem dotarcia do klientów. Umożliwi ona zbieranie punktów, które następnie będzie można wymienić na rabaty lub produkty. W takiej aplikacji można umieścić aktualną ofertę w formie gazetki, czy nawet wysłać spersonalizowane oferty do konkretnej grupy odbiorców. Dodatkowo umożliwia ona zrobienie zakupów w formie Click&Collect oraz znalezienie najbliższych oddziałów naszego sklepu.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Jak wznowić działalność gospodarczą?
Jak wznowić działalność gospodarczą?
Prowadzenie działalności gospodarczej obarczone jest szeregiem ryzyk, które musi ponosić przedsiębiorca. Jednym z takich ryzyk jest możliwość niekorzystnego ukształtowania się […]
Ostatnie wpisy