Telebim czy billboard – co wybrać na reklamę?

Agencje reklamowe proponują rozmaite rozwiązania, które można dostosować do rodzaju działalności oraz specyfiki produktów. W ostatnich latach doskonale rozwinęły się projekty w zakresie reklamy outdoorowej, które przyciągają uwagę oryginalnym wyglądem. Na korzyść zewnętrznych realizacji marketingowych przemawia także doskonała widoczność, a co za tym idzie – rozpoznawalność marki. Dla każdej branży można wybrać najbardziej optymalne rozwiązania w tej kwestii.

Innowacyjne formy reklamy zewnętrznej

Agencje reklamowe proponują różnego rodzaju szyldy i tablice, które wyróżniają się designerskimi grafikami. Wiele firm decyduje się na wynajem powierzchni przeznaczonych na realizację billboardów, ponieważ dokładnie według sugestii zleceniodawcy możne być przygotowany materiał reklamowy. W solidnej konstrukcji aluminiowej umieszczane są reklamy promujące konkretne produkty lub określoną grupę towarów. Takie realizacje odporne są na działanie czynników zewnętrznych – zmiennych warunków pogodowych oraz ewentualnych uszkodzeń mechanicznych. 

Coraz więcej firm sięga po nowoczesne telebimy, które posiadają szerokie możliwości personalizacji. Ogromną zaletą ekranów LED jest możliwość aktualizowania reklam w czasie rzeczywistym. W zależności od potrzeb mogą być zmieniane spoty reklamowe, co zdecydowanie wpływa na skuteczność przekazu. Kampanie z wykorzystaniem telebimów umożliwiają osiągnięcie dużego zasięgu pod względem odbioru konkretnych treści – ruchomy obraz jest bardzo atrakcyjny dla uczestników ruchu ulicznego. Więcej informacji na ich temat można znaleźć na https://be-media.com.pl/oferta/reklama-zewnetrzna-telebimy-billboardy-tablice.html.

4 miesiące temu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

8 + sześć =